سانترال ، سانترال پاناسونیک ، دستگاه سانترال 02188941000

ساخت وبلاگ

 

 

پاناسونیک بعد از شکل گیری و توسعه ارتباطات تلفنی برای شرکت های کوچک تصمیم گرفت که سیستم ارتباطی پیشرفته ای را عرضه کند. ابتدا با تولید سانترال KX-TA308  دستگاهی عرضه نمود که قابلیت پشتیبانی از 3 خط شهری را داشت و به 8 کاربر امکان استفاده از این خطوط را می داد. این دستگاه دارای فضایی خالی برای ارتقا بود که متناسب برای نیاز شرکت قابل انتخاب و توسعه بود. برای استفاده از این داخلی ها باید از تلفن هایی خاص استفاده نمود که بتوانند به کاربر امکان استفاده از سانترال را بدهند. در زمانی که به غیر از این تلفن ها در این سیستم های ارتباطی استفاده شود تلفن ها دیگر کارایی لازم را ندارند و در واقع سیستم بدون استفاده است. این دستگاه دارای 2 جای کارت خالی بود که توسط یک کارت 3 به 8 و یک کارت 8 داخلی آنالوگ تکمیل می شود که در نهایت سانترال 6 به 24  را ارائه می داد. تعریف 24 کاربر تلفن، امکانی بی نظیر و ویژگی خاصی بود که در آن زمان به دلیل تک بودن باعث شد که شرکت های زیادی برای توسعه مکالمات خود از این سیستم های ارتباطی استفاده کنند. در واقع این سانترال پاناسونیک بنیان گذار صنعت ارتباطات تلفنی شد.

بعد از مدتی پاناسونیک دستگاه KX-TA616 را طراحی نمود که کارت اولیه  3 به 8 و کارت ارتقا 3 به 8 مدل KX-TA308 در آن به صورت پیش فرض نصب بود. این کار پاناسونیک برای افزایش کارایی شرکت ها بود که به صورت پیش فرض وجود این دو کارت در دستگاه باعث کم شدن هزینه های احتمالی خرید سانترال و نصب سانترال مجزا بود. اما این دو مدل از سری KX-TA مدل هایی آزمایشی و یا مدل هایی با حداقل امکانات بودند زیرا اولین سری این محصولات اداری بودند .

 

یکی از این ضعف هایی که سیستم ارتباطی داشتند عدم مجهز بودن به راهنمای صوتی سه مرحله ای بود. راهنمای صوتی سه مرحله ای در واقع منشی گویا است که هر شرکت متناسب با نوع نیاز خود می تواند با ضبط صدا، متن مورد نظر را برای تماس گیرنده پخش کند و این پیغام خوش آمد گویی در هنگام ورود تماس به سانترال برای تماس گیرنده پخش خواهد شد. این راهنمای صوتی به صورت سه مرحله ای قابل فعال شدن است و فرد را به بهترین حالت ممکن به داخلی مورد نظر هدایت می کند. این امکان باعث سرعت بخشیدن به روند پاسخ گویی شد و هم چنین باعث شد که از حضور فرد اپراتور برای توزیع تماس ها جلوگیری کند. با توجه به کم بودن ظرفیت دستگاه سانترال این کار بسیار به صرفه برای شرکت ها به حساب می آمد. زیرا با حذف یک داخلی به نام اپراتور امکان تعریف کاربر جدید فراهم می آمد.

سانترال ، سانترال پاناسونیک ، دستگاه سانترال 02188941000...
ما را در سایت سانترال ، سانترال پاناسونیک ، دستگاه سانترال 02188941000 دنبال می کنید

برچسب : سانترال,دستگاه سانترال,تلفن سانترال,سانترال پاناسونیک,نمایندگی پاناسونیک,خدمات سانترال,فروش سانترال,خرید سانترال, نویسنده : گروه فنی مهندسی ارتباط epanasonic بازدید : 45 تاريخ : دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت: 14:28

این گوشی دیجیتال (تلفن سانترال مدل KX-T7625) جزء گوشی‌های ایستاده پاناسونیک به حساب می‌آید که می‌توان آن را در زمره گوشی‌های زیبا و شیک قرار داد. وجود پایه‌ در جلو تلفن و قرار دادن کلیدهای مربوط به مکالمه و یا کلید تنظیم صدا برروی آن ابتکاری جدید بود که بسیار مورد توجه قرار گرفت زیرا گوشی‌های هم رده این گوشی مانند، KX-DT333 تا آن زمان به گونه ای بودند که تمام کلید‌ها بر روی صفحه اصلی جای گذاری شده بود. وجود این پایه بسیار مورد توجه قرار گرفت اما این گوشی خالی از اشکال نبود و این اشکالات سبب ناموفق بودن آن شد و خلی زودتر از آنچه از انتظار می‌رفت از چرخه تولید خارج شد.


همانطور که بیان شد گوشی‌های دیجیتال با هدف تخصصی کردن مکالمات و مدیریت تماس‌های ورودی بود که برای این کار چند مهره کلیدی لازم است که می‌توان به آنها به صورت خیلی خلاصه اشاره ای کوچک داشت:

  • وجود صفحه نمایشگر
  • وجود کلیدهای برنانمه ریزی
  • وجود کلیدهای میانبر تماسی DSS

وجود این سه گزینه در کنار یکدیگر سبب تفکیک گوشی های دیجیتال از گوشی آنالوگ شده است. این ویژگی‌ها در کنار یکدیگر و همچنین کیفیت صدای بی‌ نظیر این گوشی از جمله امکاناتی است که در توجیه قیمت خرید این گوشی ها می‌توان بیان نمود. به همین دلیل خالی بودن جای صفحه نمایشگر و عدم وجود آن ضربه‌ای اساسی به این محصول وارد نمود و سبب شد تا بدون استقبال از آن سریعا جزء از گردونه رقابت ها خارج شود.
وجود 24 کلید میانبر تماسی (کلید DSS)، چراغ پیغام کلید و هشدار دریافت تماس و کلیدهای برنامه ریزی باز هم نتوانست به بقاء این گوشی در بازار کمک کند.

 

سانترال ، سانترال پاناسونیک ، دستگاه سانترال 02188941000...
ما را در سایت سانترال ، سانترال پاناسونیک ، دستگاه سانترال 02188941000 دنبال می کنید

برچسب : سانترال,دستگاه سانترال,تلفن سانترال,سانترال پاناسونیک,نمایندگی پاناسونیک,خدمات سانترال,فروش سانترال,خرید سانترال, نویسنده : گروه فنی مهندسی ارتباط epanasonic بازدید : 41 تاريخ : پنجشنبه 23 مرداد 1393 ساعت: 14:23

 

 

در بعضی از شرکت های بزرگ برای کم کردن هزینه خرید خطوط شهری و یا محدود سازی مشتریان به یک خط از خطوط 4 و 5 رقمی استفاده می کنند. این خطوط مخابراتی مخصوصی هستند که بر روی آن ها 30 خط تلفن شبیه سازی می شود. به بیانی دیگر این خط قادر به پاسخ گویی به 30 تماس در لحظه می باشد و برای این تماس ها بوق آزاد پخش می کند. 

برای انتقال دیتا (اطلاعات تماس) در این خطوط از مودم های مخصوصی استفاده می شود که می توانند تا پهنای باند 2 مگابایت بر ثانیه اطلاعات را جابجا کنند. سرعت این جابجایی اطلاعات در ایران با سرعت 56 کیلو بایت در ثانیه است.

این خطوط به تنهایی قابل استفاده نیستند به همین منظور برای بهره وری بهتر تماس ها باید این خط وارد دستگاه سانترالشود و با تعریف این خط برای سانترال پاسخ گویی به این تماس های ورودی توسط کاربران نامحدودی امکان پذیر می شود. این خطوط قابل برنامه ریزی برای سانترال پر ظرفیت و تحت شبکه است.

 

با تهیه کارت PRI مدل KX-TDA0290 می توان خط خود را در سانترال تعریف نمود و این خط ورودی به سانترال مانند دیگر خطوط آنالوگی که وارد دستگاه می شود قابل برنامه ریزی است. همان طور که در تصویر بالا مشاهده می شود تقاوت سه نوع خط آنالوگ و PRI و VOIP به تصویر کشیده شده است. این خطوط تفاوت هایی زیادی با هم دارند که وجود این تمایزات سبب برتری سیستم های ارتباطی نسبت به یکدیگر شده است. 

بهتر است این نوع خطوط متناسب با نیاز فرد و مجموعه انتخاب شود و این خطوط انتخابی هر کدام در دستگاهی خاص قابلیت هایی خاص را ایجاد می کنند.

سانترال ، سانترال پاناسونیک ، دستگاه سانترال 02188941000...
ما را در سایت سانترال ، سانترال پاناسونیک ، دستگاه سانترال 02188941000 دنبال می کنید

برچسب : سانترال,دستگاه سانترال,تلفن سانترال,سانترال پاناسونیک,نمایندگی پاناسونیک,خدمات سانترال,فروش سانترال,خرید سانترال, نویسنده : گروه فنی مهندسی ارتباط epanasonic بازدید : 39 تاريخ : چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت: 13:49

تلفن سانترال به 3 دسته بزرگ تلفن هایبرید ، دیجیتال و دکت تقسیم بندی می شود .  دو دسته بندی اول که شامل تلفن های رومیزی است قابلیتی خاص را به کاربران دستگاه سانترال می دهند و آن هم امکان اتصال یک تلفن دیگر به تلفن اصلی است .
دستگاه سانترال در بدو خرید جعبه ای خالی است و متناسب به مدل آن با تهیه کارت های خط شهری و داخلی تجهیز می شود . کارت های داخلی با ظرفیت های مختلفی در نظر گرفته شده است که برای کاربران خود محدودیت هایی قائل شده است اما یک ویژگی مهم وحیاتی برای کاربرانی خاص در نظر گرفته است .


DXDP

Digital Extra Device Port یا پورت اضافه دیجیتال . برای فهم بهتر می توان این گونه بیان کرد که می توان یک داخلی دیجیتال اضافه از تلفن دیجیتال گرفت .
اگر به پشت تلفن های دیجیتال دقت کنید 2 درگاه سوکت در نظر گرفته شده است .
 

  • TO TEL
  • TO MAIN UNIT

 

تلفن سانترال از طریق سیم دو زوجی تخت به کارت داخلی سانترال متصل می شود . در واقع از یک طرف با اتصال به درگاه TO MAIN UNIT از طریق سر سوکت RJ-11 1و از سمت دیگر با سربندی در کابل آمفونل در سانترال تعریف می شود . این روند در کلیه تلفن های سانترال هایبرید و دیجیتال به یک روش است اما در تلفن دیجیتال یک درگاه دیگری نیز در نظر گرفته شده است با نام TO TEL . این درگاه به کاربری دیگر این امکان را می دهد تا داخلی کاملاً مجزا و تفکیک شده از این گوشی تلفنی را تعریف کرده و استفاده نماید .

در واقع تلفن دیجیتالی دیگر در فاصله نهایتاً دو متری را با استفاده از سیم دو زوجی به تلفن اصلی متصل به سانترال می توان تعریف نمود .


ویژگی های DXDP

این امکان در سانترال ویژگی های منحصر به فرد دارد که می توان به چند مورد آن به صورت کاملاً خلاصه اشاره کرد :
 

  • تعریف یک خط با شماره داخلی مجزا و منحصر به فرد
  • بهره گیری از امکانات سانترال به صورت کاملاً یکسان
  • استفاده بهینه از فضای کارت های سانترال
  • صرفه جویی در خرید هر کارت داخلی دیجیتال
  • دو برابر کردن ظرفیت محیط در صورت افزایش داخلی
  • کاهش هزینه سیم کشی از سانترال به هر تلفن

 

با توجه به موارد فوق وجود این امکان در دسری پرظرفیت را می توان یک گزینه کاملاً قابل اتکا نامید زیرا در کاهش هزینه های خرید کارت داخلی و حتی هزینه سیم و سیم کشی نیز نیز تأثیر مستقیم و بسیار زیادی دارد .

سانترال ، سانترال پاناسونیک ، دستگاه سانترال 02188941000...
ما را در سایت سانترال ، سانترال پاناسونیک ، دستگاه سانترال 02188941000 دنبال می کنید

برچسب : سانترال,دستگاه سانترال,تلفن سانترال,سانترال پاناسونیک,نمایندگی پاناسونیک,dxdp در تلفن سانترال, نویسنده : گروه فنی مهندسی ارتباط epanasonic بازدید : 39 تاريخ : سه شنبه 21 مرداد 1393 ساعت: 14:20

 

 

سانترال ، مركز تلفني منعطف و قابل تغيير و بروزرساني است و ايجاد و پياده سازي اين تغييرات همگي از طريق نرم افزار پاناسونيك و يا تلفن مديريتي آن صورت مي گيرد . پشتيباني از خطوط شهري با كارت هايي خاص و تعريف سطوح كاربري تلفن متناسب با جايگاه هر فرد با كارت هاي داخلي سانترال و محدودسازي يا اعمال محدوديت براي كاربراني خاص و يا كليه كاربران براي تعيين كلاس و سطح كاري هر فرد و دسترسي به خطوط و حتي در نحوه دريافت تماس...


عملكرد سانترال

با توجه به توضيحات فوق مي توان دريافت كه سانترال با توجه به شرايط موجود و توانايي هايي كه دارد كار مديريت و كنترل و توزيع تماس ها را به عهده دارد و اين عملكرد در هر مدلي متفاوت و بسته به شرايط فرد و محيط قابل تغيير است .

علت بهينه سازي خطوط شهري

بهينه سازي خطوط و تماس ها از بزرگترين كارهايي است كه اين مركز تلفن بر عهده دارد و يكي از دلايل طراحي و ساخت آن اين موضوع مي ياشد . يكپارچه سازي خطوط شهري و درهم تنيده شدن تلفن داخلي ها و امكان دسترسي همگان به خطوط و يا تعريف نوع و ميزان دسترسي از بزرگترين ويژگي هاي سانترال به حساب مي آيد.

علت خريد سانترال

با توجه به مطالب گفته شده علت خريد سانترال كاملاً توجيه كننده و قابل قبول است . مركز تلفن با قابليت سطح بندي و مديريت تماس ها بهترين سيستمي است كه يك فرد مي تواند در شركت خود از آن استفاده كند .

سانترال ، سانترال پاناسونیک ، دستگاه سانترال 02188941000...
ما را در سایت سانترال ، سانترال پاناسونیک ، دستگاه سانترال 02188941000 دنبال می کنید

برچسب : سانترال,دستگاه سانترال,تلفن سانترال,سانترال پاناسونیک,نمایندگی پاناسونیک,خدمات سانترال,فروش سانترال,خرید سانترال, نویسنده : گروه فنی مهندسی ارتباط epanasonic بازدید : 35 تاريخ : دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت: 13:40

 

دستگاهی کوچک اما بسیار کارآمد

این توضیحی کوتاه و کامل در رابطه این دستگاه فکس است. ابعاد کوچک این سیستم اداری در کنار دو قابلیت مناسب که وجود گوشی بر روی دستگاه و امکان کپی‌برداری است سبب شده تا بتوان در محیط‌های کوچک از آن به‌راحتی استفاده کرد.

نقاط قوت این دستگاه فکس را می‌توان به‌صورت زیر معرفی کرد:

  • گوشی با وزنی بسیار کم برای استفاده به‌عنوان یکی از تلفن‌های اصلی در محیط
  • وجود کلیدهای میانبر برای مدیریت تماس  مانند کلید FLASH
  •  صفحه کلیدی بسیار نرم با اعدادی درشت

این فکس در شرایطی نامطلوب وارد بازار شد و باعث شد در ابتدا ورود به بازار زیاد مورد استقبال شرکت‌ها و مؤسسات قرار نگیرد اما از دیگر دلایل پرفروش نشدن این محصول را می‌توان به دلایل زیر نسبت داد .

  • صفحه نمایشگر بسیار کوچک باکیفیتی نامناسب
  • عدم وجود گیره نگه‌دارنده کاغذ برای قرار دادن چند کاغذ برای دریافت فکس در حالت خودکار
سانترال ، سانترال پاناسونیک ، دستگاه سانترال 02188941000...
ما را در سایت سانترال ، سانترال پاناسونیک ، دستگاه سانترال 02188941000 دنبال می کنید

برچسب : سانترال,دستگاه سانترال,فکس پاناسونیک,فروش فکس,نمایندگی پاناسونیک,خرید فکس, نویسنده : گروه فنی مهندسی ارتباط epanasonic بازدید : 66 تاريخ : يکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت: 13:42

در شرکت های بزرگ دیگر استفاده از سانترال کم ظرفیت انتخاب و راه حل درستی نیست و باید از سانترال پر ظرفیت استفاده شود. اما بزرگترین سوالی که در ذهن افراد به وجود می آید تفاوت سانترال روی TDA (سانترال دیجیتال) با سانترال سری TDE (سانترال تحت شبکه) چیست؟


این دو سری در بیشتر مدل ها امکاناتی مشابه دارند مانند تعداد خطوط پشتیبانی شهری و تعاد خطوط پشتیبانی خطوط داخلی است. در این دو نکته و امکان استفاده از تلفن های هایبرید، تلفن آنالوگ، تلفن دیجیتال کاملا مشابه هستند اما تفاوت هایی بسیار بزرگ بین این دو سری از محصولات وجود دارد که به شرح آنها می پردازیم.


این تفاوتی که این دو محصول دارند که بزرگترین وجه تمایز آنها به حساب می آید کاملا در نام آن شخص است. تحت شبکه بودن و امکان کاربر روی بستر وب از بزرگترین برتری های این محصول به حساب می آید. این ویژگی به کاربر کمک می کند تا چندین دفتر را در نقاط جغرافیایی مختلف ارتباط دهد. همچنین امکان برنامهم ریزی از راه دور و اجرا و پیاده سازی تنظیمات مورد نظر بهترین سیستمی است که می توان از آن بهره برد. سانترال دیجیتال، سیستم های مخابراتی پیشرفته ای هستند که مختص یک سازمان هستند و برای شرکتهایی با چند دفتر مختلف کارایی لازم را ندارد. سانترال روی TDA با تهیه و نصب کارت های Voip امکان برقراری تماس اینترنتی را می دهد اما با شرایطی و قوانینی خاص که بسیار محدود است و فرد را سریعا از برقراری تماس اینترنتی منصرف میکند.

 

پیشتیبانی از پروتکل Sip از ویژگی های مهم و بسیار بی نظیر سانترال تحت شبکه است که در تمام مدل ها از Ka-TDE100 تا Ka-TDE660 بکار رفته است و به کاربر کمک می کند تا بتواند به راحتی با هر وسیله ای از طریق اینترنت به تماس های خود پاسخ دهد و یا به راحتی تماس را برقرار کند.
سانترال تحت شبکه دارای دو درگاره LAN (درگاه شبکه) است که از این طریق امکان فعال سازی بر روی بستر وب را به کاربر خود می دهد. وجود این دو درگاه به مجموعه کمک می کند تا بتوانند از کار CTI به راحتی استفاده کنند. این کارت در بهبود سیستم پاسخ گویی و مدیریت و کنترل تماس ها بهترین سرویس کمک کننده به حساب می آید.

 

 

از دیگر تفاوت های این تجهیزات مخابراتی در طریقه برنامه ریزی آن است. که در سری TDA برنامه ریزی فقط از طریق درگاه usb که بر روی دستگاه است میسر می شود اما در سانترال تحت شبکه به دلیل فعال بودن بر روی شبکه WAN, LAN به راحتی می توان از هر جایی که دسترسی به اینترنت داشته باشید تنظیمات مورد نظر را پیاده سازی کنید.
وجود 2 درگاه وسعی صدا در سانترال پر ظرفیت تحت شبکه به کاربران این امکان را می دهد تا به جای استفاده از کارت های TDA0140 و TDA0141 از طریق یکی از درگاه های صدا، سروی دیزا را به راحتی پایه گذاری کنند و هزینه خرید کارت های مختلف به راحتی کاهش می یابد.
همچنین امکان بهره گیری از تلفن هایی تحت شبکه با امکان تعریف و استفاده در چندین جای مختلف از بزرگترین مزایای این سیستم تحت شبکه است که برای کاربران امکان پذیر شده است. استفاده مفید و پویایی از بهترین امکانات تلفن تحت شبکه در هنگام اتصال به سانترال تحت شبکه نمود پیدا می کند.
وجود کارت ipcmpr که در سری TDE وجود دارد به مجموعه این امکان را می دهد که از طریق فعال سازی کدهایی خاص به جای اشغال فضایی از دستگاه سانترال امکاناتی را فعال کنند که این امر در سانترال TDA امکان پذیر نیست.

 

سانترال ، سانترال پاناسونیک ، دستگاه سانترال 02188941000...
ما را در سایت سانترال ، سانترال پاناسونیک ، دستگاه سانترال 02188941000 دنبال می کنید

برچسب : سانترال,دستگاه سانترال,تلفن سانترال,سانترال پاناسونیک,نمایندگی پاناسونیک,سانترال پر ظرفیت دیجیتال,سانترال پرظرفیت تحت شبکه, نویسنده : گروه فنی مهندسی ارتباط epanasonic بازدید : 25 تاريخ : شنبه 18 مرداد 1393 ساعت: 14:11

در سانترال تحت شبکه نرم افزاری وجود دارد که CA نام دارد. CA یک نرم افزار کاربردی بسیار سودمند است که در هنگام دریافت تماس و یا برقراری مکالمه ای با هر داخلی و یا شماره ای خارج از سانترال اطلاعات را بر روی صحنه نمایشگر رایانه شما به تصویر می کشد. در واقع این نرم افزار ابزارهایی مختلف را برای ارتقاء ارتباطات همزمان کاربران سانترال امکان پذیر می سازد.

این نرم افزار برای افرادی با سطوح دسترسی مختلف طراحی شده است که هر فرد با توجه به سطح نیازی که دارد می تواند از این نرم افزارها استفاده کند.

CA basic

همانطور که از نامش مشخص است امکان استفاده از نرم افزار را به صورت کاملا ابتدایی و اولیه در اختیار افراد قرار می دهد که می توان توسط این نرم افزار به سرعت و با یک انتخاب تماس ها را برای کارمندان و اپراتورها فراهم آورد.

CApro

استفاده پیشرفته و کارایی های متنوع این نرم افزار هنگام استفاده از این مدل از نرم افزار به سادگی نمود پیدا می کند. این نرم افزار در عین امکان ارتباط تماس ها به فرد این اجازه را می دهد که از در دسترس بودن کاربران در مکان های مختلف اطلاع پیدا کند.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اطلاع از حضور افراد
  • شماره گیر تصویری از طریق رایانه    
  • منو popup در هنگام دریافت تماس بر روی صفحه مانیتور
  • تاریخچه مکالمه هر فرد
  • یکپارچه سازی با نرم افزار crm برای نمایش شماره ها و اطلاعات افراد
  • دسترسی آسان به قابلیت های عمومی تلفن
  • امکان ارتباط بسیار آسان به سیتسم پست صوتی شخص (پیغام گیر)
  • یکپارچه سازی و امکان فعالیت با نرم افزارهای excel , word و...
  • امکان فعال سازی بر روی thinclient برای افراد در هر جای دنیا و ارتباط از طریق بستر وب

همانطور که بیان شد این نرم افزار بر روی سانترال تحت شبکه سری TDE نصب و راه اندازی می شود. برای استفاده از این نرم افزار مدیریتی باید متناسب با نوع نرم افزار و تعداد کاربران از کدهای فعال سازی مختلفی بهره برد. کدهای زیر مربوط به فعال سازی این نرم افزار به حساب می آیند که متناسب با تعداد کاربران و مدل نرم افزار (basic-pro) قابل انتخاب است.

  • KX-NSC2110 کد فعال سازی نرم افزار CA Basic برای 10 نفر
  • KX-NSC2140 کد فعال سازی نرم افزار CA Basic برای 40 نفر
  • KX-NSC2144 کد فعال سازی نرم افزار CA Basic برای 128 نفر
  • KX-NSC2201 کد فعال سازی نرم افزار CA pro برای 1 نفر
  • KX-NSC2205 کد فعال سازی نرم افزار CA pro برای 5 نفر
  • KX-NSC2210 کد فعال سازی نرم افزار CA pro برای 10 نفر
  • KX-NSC2240 کد فعال سازی نرم افزار CA pro برای 40 نفر
  • KX-NSC2244 کد فعال سازی نرم افزار CA pro برای 128 نفر
سانترال ، سانترال پاناسونیک ، دستگاه سانترال 02188941000...
ما را در سایت سانترال ، سانترال پاناسونیک ، دستگاه سانترال 02188941000 دنبال می کنید

برچسب : سانترال,دستگاه سانترال,تلفن سانترال,سانترال پاناسونیک,نمایندگی پاناسونیک,خدمات سانترال,فروش سانترال,خرید سانترال, نویسنده : گروه فنی مهندسی ارتباط epanasonic بازدید : 28 تاريخ : پنجشنبه 16 مرداد 1393 ساعت: 14:36

در گذشته برای برقراری ارتباطات از دود، چراغ‌ها و بازتاب نور استفاده می شد. بعد اختراع برق امکان انتقال سیگنال ‌ها از طریق تلگراف الکتریکی را فراهم کرد. تلگراف وسیله‌ ای برای انتقال پیام‌ ها به فواصل دور از طریق یک فناوری سیگنالینگ است. در تلگراف لازم است پیام به صورت کد تبدیل شود که توسط فرد فرستنده و گیرنده شناخته‌ شده باشد. این گونه کدها بر اساس محدودیت‌ ها طراحی شده بود. این سیستم های ارتباطی سیستم های کند و با کارایی کم و پر خطا است که به غیر از امکان اشتباهات زیاد در نحوه تفسیر خبر، باید متن و خواسته فرد نیز در کوتاه ترین حالت نوشته می شد تا در کار ارسال و دریافت آن مشکلی پیش نیاید. هم چنین برای برقراری این ارتباط نیازمند به افرادی خبره بود که بتوانند با کم ترین مشکل و خطا پیغام های کوتاه را ارسال و دریافت کنند.

به مرور زمان با تولید وطراحی تلفن و سیستم های مخابراتی، استفاده از تلفن به عنوان یک روش ارتباطی جایگاه خود را به سرعت در بین کاربران خانگی و اداری باز کرد. باز هم این سیستم های ارتباطی زیاد جالب توجه نبود زیرا برای این برقراری باید ابتدا به مرکز تلفن متصل شد و با در خواست برقراری تماس با شماره خاص این مرکز تلفن این ارتباط را برقرار می کرد و در صورت برقراری تماس دو کاربر را به هم متصل می کردند.

با کشیده شدن مجموعه های کاری و حتی کاربران خانگی به سمت استفاده از این تکنولوژی نو ظهور باعث شد که شرکت های مخابراتی تصمیم گرفتند که این روند را ارتقا داده و به بهترین نحو و در ساده ترین حالت برقراری تماس را امکان پذیر کنند و ارتباطات را از این روند سخت و خسته کننده رهایی بخشند. کمپانی پاناسونیک نیز مانند دیگر شرکت های رقیب تصمیم گرفت که در این زمینه کاری اساسی کند و به فکر طراحی دستگاهی خاص کرد. پاناسونیک برای کمک به شرکت ها و محیط های اداری با داشتن افرادی متخصص در این زمینه به فکر تولید دستگاهی کرد که در شرکت ها مرکز تلفنی کوچک ایجاد کند که روند ارتباطات را برای مکالمات بیرون سازمان به بهترین نحو امکان پذیر کند. هم چنین این سیستم ارتباطی بتواند عمل مکالمات درون شبکه را نیز برای کاربران به ارمغان بیاورد.

این تلفن ها در ابتدایی ترین حالت قادر به پشتیبانی از یک خط شهری بودند که با طراحی معمولی در آن زمان نیز باز پر طرفدار بود اما شرکت ها و کمپانی ها از تلاش خود دست برنداشتند. این تلاش های بی وقفه باعث شد که سیر تکاملی این سیستم ارتباطی به سرعت پیشرفت کند و این سیر را می توان به ترتیب تلفن آنالوگ های بسیار معمولی، تولید تلفن های دو خط و سپس تلفن بیسیم و بعد از تکمیل این تلفن ها معرفی نمود. هم چنین تولید مراکز تلفن خصوصی فاز دوم و تکمیل کننده این ارتباطات است که سهمی بسیار بزرگ در بهبود ارتباطات در سطح جهانی داراست.

این دستگاه در مرحله اول تولید، برای شرکت های کوچک تولید شد که نام سانترال کم ظرفیت را به دوش کشید. سانترال  KX-TA616  قابلیت پشتیبانی از 6 خط شهری را دارا بود و با تعریف کردن حداکثر 16 کاربر (داخلی سانترال) استفاده از خطوط را ممکن می ساخت که این سیستم ارتباطی دارای معایب زیادی بود که به مرور پاناسونیک تصمیم به رفع آن گرفت و بعد از مدتی دستگاه KX-TES824 را تولید کرد که مدل پیشرفته تر و بی نقص سانترال قبلی بود. این دستگاه سفید رنگ، جعبه ای کوچک است که دارای جایگاه های مختلف برای کارت های متفاوت است. این جایگاه ها برای جای دادن کارت افزایش ترافیک خطوط شهری و کارت افزایش خطوط داخلی است و هم چنین استفاده از کارت کالر آیدی (نمایشگر اطلاعات تماس گیرنده) و کارت دیزا ( راهنمای سه مرحله ای صوتی تماس گیرنده) را امکان پذیر می کند. وجود این امکانات در سانترال باعث می شود مکالمه به راحتی و با بهترین روش در کم ترین زمان به فرد مورد نظر ارتباط داده شود که این راهنمای صوتی سبب بهبود وجهه شرکت خواهد شد زیرا انتقال  تماس های اضافه باعث خستگی فرد تماس گیرنده می شود. 

در دستگاه سانترال این امکان فراهم شده است که متناسب با نیاز شرکت و تعداد خطوط شهری و تعداد کاربران نوع کارت ها مشخص و انتخاب شود.

سانترال ، سانترال پاناسونیک ، دستگاه سانترال 02188941000...
ما را در سایت سانترال ، سانترال پاناسونیک ، دستگاه سانترال 02188941000 دنبال می کنید

برچسب : سانترال,دستگاه سانترال,تلفن سانترال,سانترال پاناسونیک,نمایندگی پاناسونیک,خدمات سانترال,فروش سانترال,خرید سانترال, نویسنده : گروه فنی مهندسی ارتباط epanasonic بازدید : 31 تاريخ : چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت: 15:19

آپلود عکس | آپلود | سایت آپلود عکس | اپلود عکس

 

مشکلات ارتباطی در مکان‌های صنعتی همواره معضلی بزرگ به حساب می‌آید زیرا تلفن‌های مورد نیاز این مکان‌ها باید بسیار مقاوم باشد و به دلیل در دسترس نبودن این تلفن‌ها همواره از تلفن‌های معمولی استفاده می‌شود. پاناسونیک که کمپانی پیشتاز در زمینه سیستم های مخابراتی و ارتباطی است بعد از تولید دستگاه سانترال متناسب برای این محیط‌ ها به فکر طراحی تلفن‌هایی مقاوم نمود. 

 

بعد از مدتی پاناسونیک چند گوشی هوشمند و مقاوم را معرفی نمود که این کار سبب شد که کمپانی های رقیب در هنگام معرفی این گوشی بیسیم ها، حرکت پاناسونیک را جسورانه قلمداد کنند و تولید این محصولات را ریسک بالایی بدانند. اما استقبال بی‌نظیر سازمان‌ها و کارخانه‌ها از این گوشی‌های بیسیم ثابت کرد که کاربران تمایل زیادی برای استفاده از گوشی بی‌سیم مقاوم دارند.

 

پاناسونیک بعد از معرفی گوشی KX-UDT131 اقدام به طراحی تلفنی دیگری با قابلیت‌های بی‌نظیر کرد و بالأخره از پرچم‌دار گوشی‌های بیسیم دکت خود یعنی KX-PRW120 پرده‌برداری کرد. KX-PRW120 یکی از بهترین گوشی‌های بیسیم هوشمند ساخته‌شده تا به این تاریخ است و از مهم‌ترین تغییرات ایجادشده نسبت به مدل های قبلی می‌توان به صفحه نمایش باکیفیت، بدنه‌ای مقاوم تر و مجهز شدن به تکنولوژی Wi-Fi را اشاره کرد.

 

از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برقراری ارتباط داخلی
  • منشی تمام دیجیتال
  • برقراری مکالمه کنفرانسی
  • حذف سروصدا در هنگام مکالمه
  • ساعت زنگ دار پیشرفته
سانترال ، سانترال پاناسونیک ، دستگاه سانترال 02188941000...
ما را در سایت سانترال ، سانترال پاناسونیک ، دستگاه سانترال 02188941000 دنبال می کنید

برچسب : سانترال,دستگاه سانترال,تلفن سانترال,سانترال پاناسونیک,نمایندگی پاناسونیک,خدمات سانترال,فروش سانترال,خرید سانترال, نویسنده : گروه فنی مهندسی ارتباط epanasonic بازدید : 32 تاريخ : سه شنبه 14 مرداد 1393 ساعت: 15:01

 

شرکت‌ها و مجموعه‌ها همواره در حال پیشرفت هستند. رد این مجموعه‌ها برای افزایش سرعت پیشرفت از افرادی کاری دعوت به همکاری می‌کنند که درنهایت این دعوت به همکاری موجب توسعه سازمان و افزایش تعداد کارکنان می‌شود. این افزایش تبعاتی خاص دارد که در تک‌تک زمینه به چشم می‌خورد. اما اولین نکته‌ای که در نظر گرفته می‌شود ایجاد فضایی برای این افراد برای اشتغال به کار و هم‌چنین قرار دادن تجهیزاتی ارتباطی برای برآورده ساختن نیازهای سیستم است.

در شرکت‌های کوچک برای بهینه‌سازی تماس‌ها اغلب از سیستم‌های سانترال کم‌ظرفیت استفاده می‌شود که این سیستم‌ها در هنگام توسعه شرکت قابل‌استفاده نیست و برای این منظور باید به فکر چاره‌ای افتاد؟

بهترین راه‌حل ممکن استفاده از دستگاه سانترال سری پرظرفیت است اما کدام مدل از این دستگاه‌ها به‌صرفه است؟ چه مدلی بهترین راه‌حل است که دیگر نیازی به تعویض دستگاه سانترال نباشد. برای این منظور مدیریت باید به برخی سؤال‌ها پاسخ دهد که این سؤال‌ها دررسیدن به بهترین سیستم کمک به سزایی می‌کند

  •     آیا تعداد خطوط شهری قابل‌افزایش است؟
  •     آیا قصد خرید خط 4 یا 5 رقمی را دارد؟
  •     کارکنان خود را تا چه تعداد در نظر گرفته‌اید؟ آیا تعداد خاصی در نظر دارید و یا با افزایش کارها تمایل به جذب کارمند        دارد؟
  •     آیا به گسترش دفتر کار خود در محدوده جغرافیایی تمایل دارد؟
  •     اگر محیط کار دارای دفاتر و یا کارخانه‌ای در منطقه دیگری است تمایل به یکپارچه‌سازی آن‌ها با یکدیگر را دارد؟

پاسخ به این سؤال و سؤالاتی این‌چنینی به فرد کمک می‌کند تا بتواند بهترین انتخاب را متناسب با ویژگی و قابلیت‌های هر دستگاه داشته باشد اما بیشتر شرکت‌های این‌چنینی هنگام ارتقاء دستگاه از کم‌ظرفیت‌ترین دستگاه سری TDA استفاده می‌کنند مانند KX-TDA100  و KX-TDA100D

هم‌چنین با توجه به محدودیت‌های KX-TDA100 در جای دادن کارت اغلب شرکت‌ها از KX-TDA100D استفاده می‌کنند با این تفاوت که در کنار ارتقاء مرکز تلفن خود، تلفن سانترال خود را نیز ارتقاء می‌دهند (از حالت هایبرید به حالت دیجیتال)

مدیرانی که در پاسخ به سؤال 4 و 5 گزینه بله را انتخاب می‌کنند و نیاز به یکپارچه‌سازی دفاتر خود را احساس می‌کنند باید با توجه به سؤالات 1تا3 از سری تحت شبکه پاناسونیک استفاده نمایند. تفاوت این دو سری پرظرفیت در قابلیت اتصال از راه دور و یکپارچه‌سازی مراکز تلفن با یکدیگر است که این ویژگی بارز محصولات سری KX-TDE100/200/600  است.

 

سانترال ، سانترال پاناسونیک ، دستگاه سانترال 02188941000...
ما را در سایت سانترال ، سانترال پاناسونیک ، دستگاه سانترال 02188941000 دنبال می کنید

برچسب : سانترال,دستگاه سانترال,تلفن سانترال,سانترال پاناسونیک,نمایندگی پاناسونیک,خدمات سانترال,فروش سانترال,خرید سانترال, نویسنده : گروه فنی مهندسی ارتباط epanasonic بازدید : 24 تاريخ : دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت: 17:16

تلفن بیسیم تک خط مدل KX-TG3412

تلفن بیسیم تک خط مدل KX-TG3412

گوشی زیبا با قابلیت حدف و پاکسازی اثر انگشت از روی خود ، دارای امکات اتصال به سانترال
این محصول که همان tg3411 به همراه یک گوشی اضافه است که در صورت نیاز کاربران برای خرید گوشی اصلی به همراه پایه هزینه خرید را در ابتدا امر کاهش می‌دهد.
صفحه نمایشگر کوچک این محصول شاید در ابتدا بد به نظر برسد اما وجود هدفون دایره‌ای شکل که مناسب برای گوشی افراد است به راحتی می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای lcd کوچک این محصول شود

 

سانترال ، سانترال پاناسونیک ، دستگاه سانترال 02188941000...
ما را در سایت سانترال ، سانترال پاناسونیک ، دستگاه سانترال 02188941000 دنبال می کنید

برچسب : سانترال , سانترال پاناسونیک , تلفن سانترال , دستگاه سانترال, نویسنده : گروه فنی مهندسی ارتباط epanasonic بازدید : 61 تاريخ : دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت: 12:12

تلفن بیسیم تک خط مدل KX-TG3411

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل kx-tg3411

گوشی بی سیم با قابلیت ضد خش با ظاهری درخشنده ویژگی‌های منحصر به فرد
دفترچه تلفن این گوشی با قابلیت ذخیره 50 شماره به فرداین امکان را می دهد که در زمان مشخصی شده (در تنظیمات گوشی) فقط تماس‌هایی را اعلام کند که خواسته شده است. به این معنا که در صورت رد تماسی که در لیست تنظیمی وجود ندارد و صدای گوشی نواخته نمی‌شود.
امکان برقراری تماس گروهی (کنفرانسی) و ارتباط رایگان بین پایه و تلفن‌ها (در صورت افزایش گوشی بی سیم) به راحتی امکان پذیر است.
این تلفن بیسیم قابلیت اتصال به سانترال  را دارد، به همین ترتیب می توان آن را تلفن سانترال نیز نامید.

سانترال ، سانترال پاناسونیک ، دستگاه سانترال 02188941000...
ما را در سایت سانترال ، سانترال پاناسونیک ، دستگاه سانترال 02188941000 دنبال می کنید

برچسب : سانترال , سانترال پاناسونیک , تلفن سانترال , دستگاه سانترال, نویسنده : گروه فنی مهندسی ارتباط epanasonic بازدید : 51 تاريخ : يکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت: 12:45

تلفن بیسیم تک خط مدل KX-TG2721

تلفن بیسیم پاناسونیک

گوشی تلفنی با صفحه نمایشگری با وضوح مناسب و منشی تلفنی کاملا دیجیتال
وجود پیغام گیر در تلفن‌ها دیگر امری ضروری است که هر خریدار تلفن اولین گزینه را این موضوع مد نظر دارد. وجود تلفن‌هایی با ویژگی‌های مختلف و کارایی‌های گوناگون به خریداران این امکان را می‌دهد تا بهترین گوشی را متناسب با نیازهای خود تهیه کند.
این گوشی از نظر ظاهری مانند tg2711 است با این تفاوت که در این مدل سیستم منشی تلفنی دیجیتال طراحی شده است که با حافظه 15 دقیقه‌ای امکان ضبط پیغام را برای افراد امکان پذیر می کند.
وجود کلیدهای شنود پیغام و تنظیم صدای کلید پیج (فراخوان) بر پایه پایه گوشی، باعث شده تا بتوان به غیر از شنود پیغام در این حالت، ارتباطی داخلی رایگان نیز با تلفن بی سیم برقرار کرد. همچنین چراغ هشدار بر روی پایه گوشی در صورت چشمک زن بودن به فرد اطلاع می‌دهد که پیغام جدیدی در تلفن ذخیره شده است.

سانترال ، سانترال پاناسونیک ، دستگاه سانترال 02188941000...
ما را در سایت سانترال ، سانترال پاناسونیک ، دستگاه سانترال 02188941000 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : گروه فنی مهندسی ارتباط epanasonic بازدید : 48 تاريخ : شنبه 4 مرداد 1393 ساعت: 12:10

تلفن بیسیم تک خط مدل KX-TG2711

تلفن بیسیم تک خط مدل KX-TG2711

گوشی بی سیم با ظاهری شیک و قابلیت‌های بی نظیر و به روز شده مدل‌های پیشین
شکل ظاهری تلفن همواره برای کاربر بسیار پراهمیت بوده است. پاناسونیک در این گوشی تلاش کرده تا گوشی tg2521 را با ظاهری متفاوت با تغییراتی کوچک به بازار عرضه کند.
تغییر حالت وضعیت بلندگوها برای مکالمه در هنگامی که گوشی را در دست داریم باعث شد تا صفحه نمایشگر تلفن کمی بزرگتر شود و همچنین به روز کردن زنگ هشدار و برنامه هشدار در این گوشی است که در مقایسه با محصولات مشابه خود دچار این تغییر شده است که می‌توان برای تمام روزهای هفته، زنگ هشدار را فعال کرد. این به روز رسانی به کاربران کمک می‌کند تا با خیالی راحت بدون هیچ گونه نگرانی از فراموشی کار خود آن را در تمام روزهای هفته (روزهایی که تنظیم شده است انجام داد.
همچنین افزایش عمر باطری به کار رفته در این محصول باعث می‌شود تا زمان مکالمه در این محصول به 20 ساعت تغییر کند و فرد به راحتی بعد از گذشت 20 ساعت از زمان مکالمه گوشی را برای مدت حداکثر 7 ساعت در شارژ قرار دهد.
از ویزگی های منحصر به فرد این گوشی می توان اتصال به دستگاه سانترال را یاد آور شد.

سانترال ، سانترال پاناسونیک ، دستگاه سانترال 02188941000...
ما را در سایت سانترال ، سانترال پاناسونیک ، دستگاه سانترال 02188941000 دنبال می کنید

برچسب : سانترال , سانترال پاناسونیک , تلفن سانترال , دستگاه سانترال, نویسنده : گروه فنی مهندسی ارتباط epanasonic بازدید : 82 تاريخ : پنجشنبه 2 مرداد 1393 ساعت: 12:00